پنج ویژگی منحصر به فرد آریزو 6

خودرو سدان چری آریزو GX که در ایران با نام آریزو 6 عرضه می‌شود، یکی از لوگس ترین محصولات شرکت سازنده این خودرو است. سدان آریزو 5 فروش بسیار خوبی در ایران داشت که همین موضوع باعث استقبال از آریزو 6 شد.

آریزو 6

ARRIZO6 توربو دارای موتوری 4 سیلندر با حجم 1.5 لیتری توربو و همچنین بیشنه قدرت 147 اسب بخار و گشتاوری معادل 210 نیوتن است.  شرکت چری برای رانندگی نرم‌تر و بهتر از جعبه دنده CVT استفاده کرده که با توجه به گفته‌ی شرکت مدیران خودرو قابلیت تعویض 9 دنده مصنوعی را خواهد‌ داشت.

1- آپشن‌های پرکاربرد ARRIZO6

خودرو چری آریزو 6 توربو، فاقد سقف پانورامیک است و در مدل‌های آپشنال، با سانروف مخصوص ردیف جلو به فروش می‌رسد. مه‌شکن‌های LED، آینه بغل‌های راهنمادار مجهز به گرم‌کن با قابلیت جمع‌شوندگی خودکار، نور روشنایی روز، و آنتن کوسه‌ای، دیگر امکانات خودرو چری آریزو 6 توربو در فضای بیرونی هستند.

2- نمای زیبا پشت خودرو

چراغ پشت آریزو 6 توربو شباهت زیادی به خودرو تویوتا کمری دارد. ناگفته نماند که همراه فلز کروم به‌صورت خط افقی‌، با سبک طراحی و ساخت چری ترکیب شده‌است. خطوط جانبی بدنه جانبی، به طرز جالبی لبه‌ی کاپوت عقب خودرو را پوشش می‌دهد. آنتن کوسه‌ای کوچک ARRIZO6، چراغ‌ها و لوگوهای تعبیه شده بر روی بدنه ی این خودرو حالت برجسته دارند تا حس یک سدان اسپرت و مدرن برای شما تداعی شود.

نمای عقب آریزو 6

3- نمای رو‌به‌رو چشم‌گیر خودرو

نمای روبه روی آریزو 6 توربو اسپرت است. نمای خانوادگی و در عین حال جوا‌ن‌پسند و مدرن این خودرو به دلیل اجتناب از ایجاد گوشه‌های تیز در این خودرو طراحی شده است. یک سیستم لامپ‌هالوژن در مرکز کاسه چراغ ARRIZO6 وجود دارد و نوار LED روشنایی با حالتی L مانند از بالا تا پایین طراحی شده‌است.

طراحی و حجم‌دهی بدنه در سپر خودرو ARRIZO6 توربو، همراه ‌با قطعات فلزی رنگ و ادوات پلاستیکی سیاه باعث شده است که زیبایی دو چندانی به این خودرو القا‌ کند. همچنین خط براق افقی در وسط جلوپنجره طراحی شده که تا زیر چراغ اصلی ادامه دارد. کمی پایین‌تر از خط براق جلوپنجره، قطعه‌ی بزرگ و براق فلزی به رنگ مشکی دیده می‌شود تا حجم قابل توجهی از سپر را پوشش می‌دهد. ARRIZO6 از مه‌شکن‌های مدرن در گوشه‌های خودرو استفاده می‌کند که در مقایسه با دیگر خودروهای سدان‌ چینی، کاملا خاص است.

نمای جلو ARRIZO6

4- طراحی داخلی کابین خودرو

استفاده از سبک مینیمال برای به حداقل رساندن تعداد کلیدهای ورودی داخل کابین و پرهیز از شلوغی گیج‌کننده، به خوبی در فضای داخلی خودرو چری آریزو 6 توربو دیده می‌شود. کابین آریزو 6 با نورپردازی آبی‌رنگ در زیر داشبورد و تودری‌ها فضایی بسیار زیبا را برای سرنشینان خودرو به وجود می‌آورد.

تریم داخلی ARRIZO6

5- طراحی باکیفیت صندلی

طراحی صندلی‌های خودرو چری آریزو 6 توربو، فراتر از یک سدان ساخت کشور چین به نظر می‌رسد و شباهت زیادی به خودروهای مدل‌ اروپایی دارد. در ردیف جلو و عقب خودرو، محل نشیمنگاه و کمر، تفاوت ساختاری بسیار پرکاربردی با حاشیه‌ی صندلی خودرو دارد تا مراقبت و نگهداری از زانوها و شانه‌های سرنشینان، افزایش یابد. علاوه بر راحتی صندلی‌ها، ظاهر صندلی‌ها در خودرو ARRIZO6، دارای جذابیت بسیار بالایی است.

صندلی آریزو 6

بیشتر بخوانید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *